Sunday, October 30, 2011

Aku ada Tonsillitis

Yup, aku ada Tonsillitis...









Sekarang aku menaip sambil rasa high dgn ubat antibiotik ni...rasa pening-pening nak muntah....









Minggu lepas aku sakit tekak...mulut aku rasa semacam...aku asyik makan tom yam jer....pastu ada makan seafood....sotong besar....oooh sotong tu ada bau...benci....aku tulis perkataan sotong pun da pening dan loya...yuck.....aku salah beli...sotong kecik sedap je...sotong besar liat dan susah nak kunyah aku luah balik...wekssss...





























argghh pening2...kuatnye antibiotik ni..minggu lepas jugak, aku ada ulser besar gile.....lepas tu aku geram, aku letak garam on the dot kat ulser tu...pedih pun pedih arr...seb baik da sembuh....da kecut ulser aku tu...



















aku sakit tekak sepanjang minggu...lepas tu da start batuk....









tido tak lena asyik berkahak dan rasa tekak ada habuk...dan rasa mencucuk cam ada kena cucuk tulang ikan.....aku check tekak aku pakai lampu suluh telinga..ala beli kat ace hardware....aku da basuh arrr bersih2 sebelum masuk dalam mulut....omg besarnye bengkak kat kiri kanan anak tekak aku...aku da suspen....aku terbayang yg aku kena operate..potong benda tu....lepas tu makan pakai tiub..kena ludah selalu sbb darah tak kering.....weekend aku...aku tak dapat tido sangat....sakit tekak asyik p buang kahak je....pastu na telan air liur susah......rasa mencucuk...dan perit...



















aku jumpa doc pagi tadi...dia bagi ubat....dia kata tak perlu operate....nasib baik....









tp antibiotik dia kuat gile.....aku pening gile ni...adoiiii





























ok tadi aku muntah....aku breakfast kue teow....itu la yg keluar......lepas breakfast terus makan ubat....sekali badan reject la plak.....pening....sekarang aku rasa lembik.........



















nah tgk la gambar aku google pasal tonsillitis ni.....tapi aku nyer takde la camni kot....ntahnye aku pun takde kamera nak check betul2 rupe camne tonsillitis aku....














































2 comments:

syalinda johari said...

sama aku pun, ada tonsilitis..

aritu sampai demam sejuk ketaq malam2... tonsil rupanya..

kena minum air banyak2

Unknown said...

Rase berhabuk tuu buat kite susah tdo malam..