Thursday, May 28, 2009

My wedding schedule

Cuti 1 June 09 to 22 Jun 09. Wooohoo!! 3 weeks!!
5 - nikah
6 - sanding
7 - bertandang

15 to 18 - hm at pangkor. Last minute choice but managed to get resort yg cantik dgn pantai yg cantik. Terus call direct hotel tu coz harga agent sama.
Take a e-tour here : http://www.pangkorislandbeach.com/

After that kemas rumah di desa pandan

Today my fiance pindah barang ke rumah aku.
kelmarin masa aku tgh keje kat opis(dia cuti lagi lama melampau), dia ada pindah barang sikit termasuk baju.
Then aku gantung baju dia dlm almari aku. Rasa macam weird but happy feeling. Malu-malu pun ada ekkekekekekek. Poyo la aku ni.

Semalam dah siapkan hantaran utk letak cincin dan mas kawin. Huhuhu rasa sleepy now.
Malam ni nak kemas baju dan barang2 bawa ke kampung. Phenin la byk barang.

~~~~

5 comments:

Noraliza Ramly said...

Smoga bahagia hendaknya...

Selamat pengantin baru..he3

Farrah said...

wahhh seronoknye dgr langkah2 bepindah umah tu :)

Luv like this.... said...

selamat pengatin baru....

haniazrina83 said...

thanks guys!!! xoxoxo!! aku terharu..

Rohani Hashim said...

pokok,

tahniah...