Friday, May 8, 2009

DIY Flower Girl head and wrist band

Semalam beli skirting kecil warna purple
then terus buat.
Tak confirm lagi anak sepupu nak datang kenduri,
tapi mak aku suruh sediakan 3 set.

Ukur pakai kepala aku. Hahaha besar kot. nanti adjust la balik

aku guna reben dan bunga2 kecik
lebihan dari hantaran tunang aku dulu
dicampur skirting kecil warna purple 1m= rm2
aku tepek2 pakai gam uhu jerr...
dapat idea dari kedai lovely lace...

simple hand wrist for flower girl.....
simpul mati je 2 reben kat dawai belakang rama2
pastu kemaskan dawai tu supaya selamat dipakai

head band - pandangan belakang
(note : ini bukan kepala aku...ini lampu tido aku)

head band - pandangan sisi

head band - pandangan depan


~~~~~

nantikan rupa flower girlssss aku nanti (if jadik la)


~~~~~

0 comments: