Tuesday, December 9, 2008

Wedding Shopping @ Nilai 1

Muktamad!!
Dalam hal ini...kedai Jelita bersalah kerana menyebabkan family aku bershopping sakan!!

~~~~
  • Aku ingat Nilai 1 jual langsir je..sekali.....ade gak jual kain......inilah bebarang yg aku n family aku belisss.......
  • Langsir puple tu semeter rm21....memula RM32.....offer..tatau la tipu or not...apepun lawa
  • Rambu-ramba pink tu dapat free 2 meter.....baik plak org tu nak bg free...
  • Ade gak jual baju siap.....syok la g Nilai 1....masjid pon dekat...tp toilet kurang sketsss
  • Suasana mendung ujan rintik2 mengurangkan kepenatan dan kedahagaan...ho yeah!!
  • So dah decide....family aku pakai purple time sanding.....n pakai biru time bertandang...
baju akak - time aku sanding

Baju akak - bertandang

Baju mak - bertandang

Baju pengapit - bertandang (Adik aku)

Baju Opah- bertandang

Baju pengapit utk sanding (sepupu)

Langsir - sheer


plain pink - atas
ruffles + beads pink - atas
purple sheer - bawah

~~~~

0 comments: