Friday, December 5, 2008

Kain for Baju Sanding

  • Ku cari baju sulam manik indon dah siap kaler purple..tidak berjumpa yg berkenan...cari kat chow kit n jamek..semuanya kaler general gold, cream, pink......ada purple pendek pulak kebayanya...ada yg cantik tak muat kat humpssszz aku lakss.....dah semakin debab aku ni..makan tak berenti...asik lapor lepas keje...
  • last2 mak aku terjumpa kain ini.....kat kedai purple pink dgn beads purple kebiruan....tetapi bila ku sampai rumah...pinknya tiada...purple satinnya tiada langsung ciri pink...camne ni? camne nak kekalkan tema purple pink aku? takpe nanti ku adjustkan..maybe kaler pelamin n bunga pahar n tudung ku...kaler purple pink.....huhuhuhuhuhuhu
~~~~~~~~


bahagian bawahnya sarat terover...huhu


bulat mata memandang..bulat lagi badan yg memakainya...layaaaan zasss


hujung lg satu ni aku suka...tidak sarat tersurat


bahagian ku suka difokus kan


issshh bagian sarat lagikkkk.....ahhh ngak usaaahhh!!!

~~~~~~~~
  • Ya...aku tau....ahmad albab dan kassim selamat pun tahu......pattern baju ini berbulat bulat.....bulat sehingga bulat mata aku melihatnya...entahlah kenapa kiitorang beli kain ni....
  • At at last aku came out with below design......safest design utk baju ni.....kurung kedah moden.........badan aku mmg tak layak memakai kebaya....nampak cam makcik....atau nampak cam zila bakarin nanti...jadi inilah design yg aku rasa ok la...not bad la.....ohhhooho
  • tadaaa.....bawah ni lakaran yg ku lukis buat dirimu.....lakaran jiwa yg poyo akibat dikutuk abangku kerana coraknya bulat.....ngesssszzzz...tunang aku plak blom tgk lg..if tgk mesti dia pun kutuk...

1 comments:

m@Ri@ said...

wah..cantik kain u..