Monday, January 2, 2012

Laugh and cry @ December 2011




Kami bertiga nak balik kampung manjung...tapi mak aku pula nak ke kl dgn ayah ngah menghantar opah aku ke ijok...tukar turn..mak aku pun da lama jaga opah sejak raya puasa yg lepas....jadinya kitorang pun balik la besout....kampung laki aku......makan durian....makan ayam masak merah yg sodap......lepak2 cuti cuti malaysia



Tikar sarawak.......lamanye arissa belek tikar tu




Arissa pulak seronok lari sana sini sebab rumah opah die luas dan lapang......tapi takmo makan.....main nasi sepah sepah......huhuhuhu......





Newborn baby girl yg lahir di pagi krismas......anak demi yati dan han......han tu abang pada adnan......welkam to the world baby! Welkam to the club utk biras dan abg ipar aku....





Tengok kaki baby........kiut!!! Nama die belum bagi lagi time ni......so panggil baby je la ek.....




Pose menarik dari mak mertua aku dan anak saudara aku........i like!!!




Eh saye bukak mata la......kiutkan saye ni! Baby buka mata time kitorang nak balik p parit buntar pulak.....hehe comei...




Kat parking hospital taiping....arissa main panjat panjat kereta.....hehehe





Arissa main denga kura2 di rumah sepupu di parit buntar






Singgah jap Penang






Layan ABC di ferenghi







Ushar pantai dekat holiday inn. 






 best nya benda alah kat atas tu





Arissa..tomei

bbrp hari lepas tu opah aku meninggal. Sempat mandikan dia. Sedih.


0 comments: