Thursday, June 17, 2010

Shop baju baby like crazzziieee

Husband outstation. Jadi utk menghilangkan boring, aku shop baju baby cam org gile.
Dalam masa 2 minggu aku dah terbeli menda2 alah di bawah semua masa aku kat opis.
Sepanjang hari tengok baby apparels e-shop dan g tempat user aku yg jual baju baby.
Ini yg aku beli :


ini utk anak sedara aku, hayfa zulaikha bt hasnol hadi =)
kiddigifts cotton red polka dress

Align Center

ini baju raya anak aku
kiddigifts multilayer osh kosh red checker dress





3 helai busha tights
a. pink bunny
b. bear on bicycle
c. i luv papa

*beli kat user aku
*gambar ni dari blog lain yg aku dah lupe. tp byk blog yg jual menda alah ni. kiut!





vitamin baby pink romper with skirt
*beli kat user aku
*gambar ni pinjam dari babykidslove


carter's new born floral jumper for anak sepupu. sepupu bernama wana =)
baju ni super cute!!
tapi gambar aku beli satu je..bukan set macam dalam gambar di bawah ni
bole la beli dari pandababyshop



busha socks : ducky, bunny and bumble bee
boleh dibeli kat lil2twinkle



baby poney pink polo/tennis dress with diamontee detailed logo

oshkosh pink birdy dress


jcpenney flower girl dress
juga sebagai baju raya anak aku, Arissa
gambar ni lebey kurang la. cuba takde bunga dan yg aku beli tu warna pink.
boleh beli kat kedai yg super super best ni
kaboodle



also few items yg aku pakai dan rasa berkualiti dan cost effective,
beli kat mydin depan menara maybank :
a. cotton travel matress set in blue stripe and polka dot
b. pink sleeveless+ skirt
c. ok baby pink sleeveless + pant
c. ok baby orange sleeveless + pant



lagi aku beli online
cooler bag stylo mama utk bagi susu kat babysitter @ littlewhiz
momslitltleone's ice pack x 3 utk bagi susu kat babysitter @ fabolousmom
techni ice sheet utk panaskan susu bila travelling @ fabolousmom
fabolousmom cotton nursing bra, very light and comfy @ fabolousmom
tomme tippe bottle and teat brush,
aku terbeli ingatkan ada berus span macam dalam gambar @ littlewhiz


1 comments:

syalinda johari said...

hamboi2...syok sungguh shoppinggg..kekeke