Thursday, May 20, 2010

My baby Arissa


Arissa bt. Muhammad Adnan

Arissa = Yang tabah
Berat = 2.59 kg
Hospital = HUKM
Lahir pada = 3 March 2010, 07:55 pm
Kelahiran = Normal
Bius = Epidural, sebab mak dia tak tahan sakit


Muka ladybird sebab mata besar =P


wek..wek..chomelnye


Arissa dah 2 bulan, seberat 4.4 kg


Arissa pun bertanya "Chomel tak saya? Sekarang berat saya 5 kg! Yebba-yebba!!"




~~~~
Aku bersyukur doa aku termakbul.
Aku hari2 doa dapat seorang baby girl yg tomei
utk hiburkan hati mak aku..
ho yeah!! mak aku dah ada cucu!!
Pasni takde la die boring..yeah!!
Raya akan bertambah ceria!! Yebba-yebba!!
~~~~



7 comments:

nanonano said...

alhamdulillah,
dpt sorg ank dara,
bley melawa sakan cam maknye,
hehe, :p

Unknown said...

ya allah mata dia
bulat..besar..mesti lawa besar ni..
dpt anak pompuan seronok kan
baju girl lawa2
accessories pun best2..

haniazrina83 said...

memang, ade duit lebih mesti beli baju dia..ahaks!!

L-E-E-Z-A said...

weh..tahniah hani..comeinya arisa...mata bulat gitu..semoga jadi anak yang baik yek arissa...

umaira said...

chumelnyeee...
gud gud..mate bulat like me :)

-liza-

hairan189 said...

tahniah hani, comel arissa tu :D

syalinda johari said...

comeinya baby hangg..tahniaahh