Monday, November 24, 2008

DIY by my Mum for my Bros' wedding


Bunga katil tu pon mak aku yg buat....kelasssss


Kusyuk kan diorang makan......resepi utk pengantin...mak aku yg punya..bukan ahmad albab atau pak abu yg punya....yg paling aku suke adalah buah bakul tembikai.....buah tembikai tu dibentuk bulat2 macam guli..then disalut dgn laici...yummy....tetiba ramai tetamu mengaku sedara or kawan rapat mak aku semata2 tembikai tuhhhh...ahahhaha...kiut..


Sila klik utk zoom...tu payung maybank mak aku..lawa tak..hehe
Baju perempuan tu...maxi panjang tu tempah RM90....baju kurung moden manik indon tu beli di chowkit harga RM100-150 je...murah kan?


Ada 3 bunga pengantin.....2 bunga plastik kat depan tu mak aku yg buat..cantik kan?
Cadar tu mak aku pilih...cap kedai SeaHorse RM 350 sahaja...siap ade batu2 lagi keliling cadar
Langsir tu mak aku yg jahit....terror kat mak aku?Ho yeah!!!




  • My mom is a Supermom.
  • She can do anything.
  • She loves DIY.
  • She is a multi-task and multi-talented person.
  • If subject Kemahiran Hidup in PMR has practical, she can get 3 A1s for all 3 majors ERT + KMT + SPN

1 comments:

m@Ri@ said...

wah...terror ur mum..hope i blh jadi mcm die..pastuh leh bukak kedai..hehe..